Ponny!

Tjoo! Jag har funderat och tänkt och funderat och tänkt och kommit fram till att jag ska köpa en ponny nån gång under denna vecka. När jag såg blicken och kände kärleken från denna grymt söta ponny smälte jag!
Han ska bli min! ^^ Men jag vet inte när.. Jag och en kompis har satt upp ett köpstopp tills den 21 oktober, men jag har inte tålamodet till att vänta så länge för att få ha honom hos mig! Så jag drog mig bara ur "hästköpstoppet", men kläder och annat måste jag vänta med. Ungefär 32 dagar kvar... heh.. :D
Jag är också nyfiken på ponnyracet, men det är inte därför jag köper ponny. Jag vill även ha alla möjliga storlekar på hästarna. ^^ Vi får se vad som händer, men ni kommer såklart få veta allt om honom <3
 
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST