Presentation av mig och mina hästar!

Hejhej kära vänner! Nu kommer en liten presentation innan jag börjar med bloggingen :D
 
Jag är en tjej på 15 vårar och älskar allt med hästar! Såhär ser jag ut just nu:
 
 
 Här är mina 3 hästar:
 
Airwhisper
Smeknamn: Air
Ras: Jorvikiskt Varmblod
Ålder: 8 år
Mankhöjd: 160 cm
Inriktning: Allt, men fram för allt hoppning
 
 
Midnightangel
Smeknamn: Angel
Ras: Engelskt Fullblod
Ålder: 10 år
Mankhöjd: 155 cm
Inriktning: Terräng
 
 
Wildruby
Smeknamn: Ruby
Ras: Frieserhäst
Ålder: 6 år
Mankhöjd: 170 cm
Inriktning: Dressyr
 
 
Det var dom! Ha det bra tills jag kommer igen! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Miranda Moonbell

YAAAY WEWE HAR SKAFFAT BLOGG ♥

Svar: JAAA <3
Emilia Nightbridge

2013-06-27 @ 12:06:40
URL: http://designmoonbell.blogg.se/
Postat av: Juliette Stardawn

YAAAAAAAAAAY GO WEWE♥♥♥

Svar: WEWE IS HERE <3 <3 <3
Emilia Nightbridge

2013-06-27 @ 12:26:19
URL: http://jstardawn.blogg.se



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST