Gissa bilden!

Heejj! Jag har kommit på en ny liten rolig sak jag vill göra här på bloggen. Det heter som sagt "gissa bilden". Jag kommer att göra det varje lördag (om det inte kommer något hinder ivägen). Ni har hela veckan på er att gissa! Så efter en vecka, alltså lördagen, så kommer jag att säga vem som hade rätt och visa den rätta bilden! Det går till så här:
Jag redigerar en bild, och ni ska gissa vad det är! Skriv en kommentar vad du tror att det föreställer och bloggadressen till din blogg! Den som först gissar rätt får en länk till sin blogg! Jätteenkelt och roligt!
 
Jag tänker faktiskt börja nu! :D 
 
Vinnarinlägget kommer t.ex se ut såhär:
 
Vinnaren av "Gissa bilden" denna vecka är (ex) Emilia Nightbridge! Länk till hennes blogg: nightbridge.blogg.se (ok, länkade den.. bah för kul xD)
 
Jag kanske till och med börjar följa den bloggen. ;)
 
Hare gött <3
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST