Tisdagar.

Hej alla! Jo, på tisdagar så kommer jag inte kunna sitta vid datan, och heller inte blogga. :c Bah så ni hänger med!
Jag rider på ridskola på tisdagar (har ingen egen häst :c). Då red jag en stoor häst som heter Nokia. Hon var seg i början (som alla är i starten på terminen) men det gick bättre mot slutet. Som uppvärmningen på terminen red vi i olika tempon i skritt, trav och galopp. Det som är så bra med större hästar är att de har mjukare galopp! Man bah sitter där. ^^
Mot slutet så fick jag ont i händerna och kollade. Skavsår..! ;__; Så jag råder er: ANVÄND HANDSKAR OAVSETT HUR VARMT DET ÄR! Skavsår är INTE roligt! O, jaa, jag red utan handskar.. So so bad!
I alla fall så var det roligt och jättemysigt!

Vill ni att jag ska berätta om mina IRL-lektioner? Bara att skriva en kommentar ;D

Chiao! <3

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST