Ponnys!

Heeeeej alla! Jag vill ha en ponny, men vet int vilken.. Har sån beslutsångest ;__; Kan ni hjälpa mig?? :D
Det står mellan den bruna och ljusfuxen:
Han vill jag ha eftersom han ser exakt ut som min favvoponny på min ridskola. Han heter Rocky och är världen goaste, busigaste och charmigaste! Han har sån bersonighet som man fastnar för direkt! Det som är så synd är att många har denna sort, och jag vill inte ha lika som alla andra. Om det blir honom ska han heta Rockboy aka Rocky!
 
Denna vill jag ha eftersom inte så många har den, och för att han är billigast. Det fattas för mig en brun/fux häst i mitt stall. Men innan ponnyerna kom hade jag bestämt mig för en anna brun/fux häst. Jag vet inte vad jag ska ta mig till! Om det blir han ska han heta Thundergazer eller Thundereye (stormens öga). Han ska i alla fall kallas för Thunder.
 

Kanske blir båda, om jag inte kan bestämma sig. xP
 
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST