Nooooo.... imorrn gäller det!

Japp, imöre börjar jag skolan.. skitjobbigt enligt mig, för jag gillar int (HATAR) min klass! Och nu när man börjar nian är det väl ingen idé att byta. Det positiva är att det är det sista året, sen börjar man gymnasiet, och att jag slutar 13.10 på fredagar ^^
Jag hade tänk få så bra betyg som möjligt, så jag har chans att komma in på de flesta gymnasier. Det betyder ju att det inte blir så mycket sso (inget alls på tisdagar, eftersom jag kommer ha japanskakurs sent på kvällen) och säkert sämre blogging :( Men jag ska försöka slänga in typ 2 inlägg per dag! Det ända hindret är min störiga klass. Med dom som pratar hela tiden så kan man inte koncentrera sig, och jag få ont i huvudet varje dag! Så, det blir extra plugg hemma i stället! Aja, nogsnackat ;P
Arkivbild på mig och min kompis Frida. Bsdv, jag är den blonda x)

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mistdawn

Är du japansk? c:

Svar: HAHAH, näääää xD <3
Emilia Nightbridge

2013-08-22 @ 14:03:35
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST